Sinds dit seizoen organiseert de Amsteltuin nu ook lunchmanden naast de High Wine manden. Eerlijk gezegd krijg je met de Lunchmand meer waar voor je geld. Alles vers en ruim voldoende. Vooral de wrap met gerookte zalm is goddelijk! Wij gaan dit seizoen nog een keer!
Na het doorgeven van glutenvrij een super attente reactie ontvangen waarin heel professioneel wordt aangegeven er alles aan te willen doen. Geheel glutenvrije tafel geregeld tijdens de avond en alle risico factoren werden door Bart geëlimineerd. Zo kregen we een aparte kaasfondue om ‘sporen van’ te vermijden’. Heerlijk gv brood en het toetje was smaakvol en aangepast naar glutenvrij. Enorme aanrader, deze man weet wat hij doet en hoe het moet. Dank voor de fijne, onbezorgde, avond.
Wat ontzettend fijn om te lezen dat jullie zo'n onbezorgde avond hebben gehad! ✨
Voedselveiligheid en het creëren van een zorgeloze ervaring voor álle gasten staat bij BartKookt altijd voorop. Jullie vertrouwen in mij en de openheid over de glutenintolerantie maakte het mogelijk om alles tot in detail af te stemmen – van de aparte kaasfondue tot het aangepaste toetje.
Dit is precies waar ik het voor doe: iedereen moet kunnen genieten zonder zorgen, met dezelfde kwaliteit en smaak. Dank jullie wel voor deze mooie woorden en het vertrouwen. Hopelijk tot snel weer, voor een volgende onvergetelijke avond!
Warme groet,
Bart
Afgelopen zaterdag bij de Amsteltuin wezen kaasfonduen en wat was dat leuk. Wij gaan vaker naar bijzondere eet uitjes op leuke locaties, maar fonduen in een wijngaard was voor ons voor het eerst. Hartelijk ontvangst en in plaats van aan tafel gaan werden we de wijngaard ingestuurd waar aan het einde van de wandeling in warme kop heerlijke Gluwein stond te wachten met een blokje kaas. Zo leuk! Bij terugkomst in de kas, prachtig want je kijkt over de wijngaard uit, werden we verwend met heerlijke gerechten, cocktails en natuurlijk hun eigen wijgaardwijn. We kunnen niet wachten tot de volgende editie. BartKookt is een aanrader en krijgt van ons welverdiend 5 sterren!
Voor het eerst gebruik gemaakt van het kerstdiner volgens het kant en klaar concept. Is heel goed bevallen goed en duidelijk maar bovenal het was heerlijk
Gisteren geweldig genoten van het kerstdiner. Alles supervers van voorgerecht tot dessert. Netjes verpakt en duidelijke uitleg presenteren en bereiden op de website. Ideaal als je niet de deur uit kan. Kan niet wachten tot volgend jaar!
Gisteren is mijn groentenhakker binnengekomen binnen de juiste termijn. Goede mailupdates, kwaliteitsproduct. Zeer tevreden. Ik bestel hier zeker weer!
Wat een leuke plek, de Amsteltuin in Amstelveen. Wij waren hier al eens in de zomer voor de High Wine. We werden de wijngaard ingestuurd met een goed gevulde picknick mand en genoten ervan tot zonsondergang. Waanzinnig. Zelfs nog even met een vrijwilliger gesproken over wat er hier nu echt gebeurd. Vrijwilligers verzorgen de wijngaard het hele seizoen, tot de oogst. Geweldig. Wij hebben in ieder geval genoten van de kaasfondue en komen zeker terug voor de volgende!
En de volgende start op vrijdag 23 januari. We hopen je dan weer te kunnen begroeten. Meer informatie lees je op onze website.
Onder de rook van Amsterdam bevind zich een kleine wijngaard, de Amsteltuin, en daar is het genieten van kaasfondue. Toen we aankwamen brandde er een gigantisch kampvuur waarin de Kas prachtig verlichtte. Eenmaal binnen werden we ontzettend vriendelijk welkom geheten en genoten we van een amuse en een verrassende mocktail. De avond was sprookjesachtig, de kaas fluweelzacht, en van de kok begreep ik dat het een ontzettend simpel recept is die ik niet mag vertellen;-) Kortom, wij kunnen niet wachten tot de volgende! Als ik 6 sterren kon geven………….
Ik zet er een ster bij, overigens dank hiervoor. Ik kan je ook vertellen dat het wachten voorbij is. Vanaf 23 januari en dan 4 weekenden lang (vrijdag-zaterdag) kunnen jullie weer bij ons aanschuiven. Alle info vind je op onze site.
Voor mijn verjaardagscadeau een avondje kaasfonduen bij de Amsteltuin! Zij hebben nu een popup concept met BartKookt! Waanzinnig leuk! De wandeling door de wijngaard lieten we maar even aan ons voorbijgaan, binnen was het té gezellig! Wat een leuke meiden in de bediening, echt gelachen. Het eten was perfect, maar de truffels waren eigenlijk stiekum het hoogtepunt ;-). Wij kunnen niet wachten tot we weer kunnen kaasfonduen!
En het kan weer! Lees er alles over op onze site. Het wachten is voorbij en vanaf 23 januari kun je weer aan tafel. Meer info op onze site.
Dit was onze eerste keer bij de Amsteltuin en wij gaan hier zeker vaker naartoe! Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen en kregen we een flyer met informatie over de wijngaard. We konden een wandeling maken door de wijngaard met zonsondergang, supermooi!
De avond was super verzorgd en we hebben echt heerlijk gegeten! Zo'n lekkere kaasfondue hebben we nog nooit gehad en de knusse setting was ook heel erg fijn en een bijzondere ervaring.
Zelf hebben we ook twee flessen wijn gehaald. Een die we bij de kaasfondue hadden een witte volle wijn van Gijsbrecht en omdat we ook heel erg van rode wijn houden hebben we ook de Rico Nuevo gehaald. Die gaan lekker op met kerst :)
Zelf lijkt het ons in de zomer ook heel leuk om een picknick arrangement te doen. Dit keer waren we er gelukkig optijd bij, maar helaas is dit altijd snel uitverkocht. (wat ik ook wel begrijp met zo'n leuk concept)
Tot snel! :)
Wat een leuk idee van de Amsteltuin om een kaasfondue avond te organiseren! De plek is sprookjesachtig en zeker tegen de avond wordt het muisstil. Binnen in de kas is het lekker aangenaam en het eten was allemaal top! We kunnen niet wachten tot de volgende kaasfondue!
Hallo Coby, het wachten is voorbij! Vanaf 23 januari gaan we weer los met onze kaasfondue. Lees er alles over op onze site.
Je hebt kaasfondue en kaasfondue. Wat in ieder geval duidelijk is is dat de ene kaasfondue niet de andere is. Bij de Amsteltuin in Amstelveen is BartKookt neergestreken en die smelt de kazen toch even anders dan anders, en dan niet te beginnen over de overdaad aan toppings! Overigens ook even een opmerking over de bediening, duidelijk niet allemaal even ervaren, maar wel ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Fantastische plek naast de Amstel. Absolute aanrader!
Gisteren zijn we uitgenodigd door vrienden uit Uithoorn. Vlakbij ligt een wijngaard, de Amsteltuin, wat een sprookjesachtige plek. Kaasfondue was het thema. Maar niet zomaar een kaasfondue, een event, mat amuse, een wandeling door de wijngaard, een smaakvol voorgerechtje en een dessert, en dat alles omlijst door heerlijke wijn en verrassende cocktails. Alles was even smaakvol als uitgebalanceerd. De fondue heerlijk zacht en garnituren die allemaal fijn op smaak waren. We hebben een fantastische avond gehad en komen snel weer terug. Bijkomende verrassing dat we niets hoefde bij te betalen! Alles inclusief en onbeperkt bijbestellen. Chapeau Amsteltuin en natuurlijk BartKookt!
Gisteren waren wij voor de tweede keer in de Amsteltuin, vorige keer heerlijk gepicknickt en genoten van een high wine in de wijngaard, nu aangeschoven voor een fantastische kaasfondue. De Amsteltuin organiseert vaak leuke culinaire events en daar moet je bij zijn!
Mooi gezegd, en je kan er weer bij zijn! Vanaf 23 januari starten we weer met ons nieuwe kaasfondue event. Zie deze site voor meer info.
Op uitnodiging gisteren op de Amsteltuin deelgenomen aan het ‘kaasfondue event’, en WoW wat een event. Allemaal heerlijke groenten, vlees en fruit in een boterzachte kaasfondue van enkel Hollandse kazen, ik wist niet eens dat het kon. Ze doen het 4 weekenden achter elkaar maar hopelijk komen er meer. Wij zijn er dan zeker bij!
En er komen er meer. Vanaf 23 januari organiseren wij weer 8 x onze kaasfondue avond. Ben erbij! Alle inns & outs vind je weer op deze site.
Wat een leuke ervaring bij De Amsteltuin in Amstelveen! We begonnen met een wandeling door de wijngaard en dineerden daarna in de gezellige glazen kas. De avond startte met een lekkere amuse, gevolgd door een proeverijtje met wijn en een frisse garnalencocktail. De kaasfondue was heerlijk romig en het toetje maakte het helemaal af. De combinatie van de locatie, het eten, de wijnen en de gastvrijheid maakt De Amsteltuin tot een echte aanrader. Wij komen hier zeker terug! 🍷✨
Vanaf 23 januari start ons tweede kaasfondue event. Wellicht tot dan! Bijzonderheden op deze sit.
We hebben genoten van een heerlijke herfstavond in de kas. De sfeer was warm en gezellig, het personeel vriendelijk en de wijn en kaasfondue precies wat je hoopt op een frisse avond. Vooraf maakten we nog een fijne wandeling door de wijngaard, wat het geheel extra bijzonder maakte. Absoluut een aanrader!
Wat een betoverende ervaring! We begonnen de avond met een rustige wandeling door de wijngaard terwijl de zon onderging . Een prachtig begin van een bijzondere avond. Daarna dineerden we in een sfeervolle glazen kas, omringd door wijnranken en zacht licht. Het eten was verfijnd en vol smaak, perfect gecombineerd met heerlijke wijnen van eigen bodem. Buiten brandde de vuurkorf en zorgde voor een warme, gezellige sfeer. Een unieke locatie en een onvergetelijke ervaring om samen met ons gezin van te genieten. Absoluut een aanrader!
Nooit geweten dat hier een wijngaard zat maar o zo mooi. Het weer zat niet mee, dus de wandeling door de wijngaard hebben we maar even overgeslagen. Naast de heerlijke kaasfondue ook fantastische mocktail en cocktail gedronken! Voor herhaling vatbaar!
En die komt en begint op vrijdag 23 januari. Meer info op deze site!
Vorige week gekaasfonduut bij BartKookt. Wat een locatie! Een wijngaard vlakbij Amsterdam! Heerlijke kaas, gehaktballetjes en geroosterde paprika. Volgende keer zijn we er zeker weer bij!
Hi Brenda, ik ben verheugd je te mogen vertellen dat wij een tweede kaasfondue event gaan organiseren. We beginnen vrijdag 23 januari en dan weer 4 weekenden (vrijdag-zaterdag) achter elkaar. Lees alle inns en outs op onze sit! We zien je dan.
Altijd al een mooi servies willen hebben en hier gevonden. Zeer tevreden, snelle bezorging.
Afgelopen weekend op wijngaard de Amsteltuin, bij BartKookt, heerlijk genoten van een fantastische kaasfondue. Ruime keuze aan toppings, leuke sfeer en goede bediening. Ook de wandeling door de wijngaard was een beleving, en dat vlakbij Amsterdam!